Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hou Sing. Meer weten? Ontdek meer
Leon
6 jun 2026 om 9:47
Smaakte lekker en was goed verpakt
F
31 mei 2026 om 16:09
Eten was heel lekker en zeer warm grote porties
Hans
29 mei 2026 om 21:59
kip met kerrie was rijk, goed gevuld , echter zat er helaas niet echt veel kerrie smaak aan. De mihoen erbij was echt perfect.
Michel
28 mei 2026 om 20:14
Smaakte weer heerlijk
Michel
22 mei 2026 om 23:23
Smaakte heerlijk
Annemarie
15 mei 2026 om 21:12
er is iets veranderd... andere kok misschien? wij vinden het eten minder smaakvol sinds een jaar ongeveer. het was daarvoor altijd super goed. jammer
Gratiëlla
25 apr 2026 om 15:22
Bezorging was goed en snel, maar het eten was niet lekker. Flauw van smaak, niet vers, groente zompig.
F
11 apr 2026 om 19:07
Eten was erg lekker en goed warm op tijd bezorgd
Marco
12 mrt 2026 om 19:04
weer prima en optijd geleverd
Yvonne
22 feb 2026 om 20:57
Het was weer heerlijk, en ook snel bezorgd!
Michel
20 feb 2026 om 20:24
Snel geleverd, was vers en zeer lekker.